Pokiaľ máte radi horoskopy a veríte, že ľudia majú podľa zverokruhu svoje určité charakteristiky a aj zlé i dobré vlastnosti, určite vás nasledujúci článok poteší. Astrológia totiž dokáže naznačiť aj istú líniu diéty, po ktorej by mal človek toho-ktorého znamenia schudnúť. Vychádza sa pritom práve zo všeobecných charakteristík daného znamenia. Ak ste pred letom v situácii, že nejaké tie kilá potrebujete dať dole, skúste nasledovné chudnutie podľa znamenia. Pozrite sa na to, čomu sa pri chudnutí vyhnúť a čomu naopak vyjsť v ústrety.

Chudnutie podľa znamenia BARAN (21.03. – 20.04.)

Problémom ľudí v znamení Barana býva fakt, že „zabúdajú“ jesť. Ako dynamické osobnosti, ktoré každú chvíľu niečo riešia, iniciujú či vybavujú, sa k jedlu často dostanú až k večeru. A to nie je práve najlepšia stratégia pri chudnutí! Plánovanie a konzumácia jedla počas celého dňa by tak mala byť v ich prioritnom záujme.

Chudnutie pre Barana zahŕňa podobne ako aj u ostatných znamení zdravší životný štýl. Vyhnúť sa treba predovšetkým polotovarom Baran by si mal nájsť čas na uvarenie jedla z čerstvých ingrediencií, hoci mu rýchla príprava polotovarov vyhovuje. Tie sú však plné konzervantov a látok, ktoré nielenže neprospievajú postave, ale ani zdraviu ako takému. Niektoré diétne jedlá sú hotové raz-dva. Napríklad taká ryba či iné chudé mäso. Ideálne je však zaviesť do svojho stravovacieho režimu aj čisto bezmäsité dni, ktoré odľahčia Baranov namáhaný tráviaci trakt. No a keďže ľudia v tomto znamení patria k tým súťaživejším, určite sa oplatí svoje tukové zásoby redukovať spoločne s blízkou dušou, ktorá má rovnakú ašpiráciu.

Akú diétu zvoliť pre znamenie BÝK (21.04. – 21.05.)?

Asi najväčšou slabosťou ľudí v znamení Býka, ktorá bráni v ich efektívnom schudnutí, je cukor. Či už v podobe sladkostí, presladených bublinkových nápojov, zákuskov, zmrzlín a tak podobne. Výkyvy hladiny cukru však počas dňa robia svoje. Keď cukor rýchlo klesne, nasleduje ďalšia chuť na sladké. Býci by sa teda mali snažiť vystúpiť z tohto bludného kruhu, čo však pri ich vytrvalosti a odhodlanosti nebude robiť až taký problém. 

Rafinovaný cukor je možno nahradiť alternatívami, ktoré sú pre Býkov schodné. Napríklad zdravšou náhradou cukru, ako je čakankový sirup, ale aj celozrnnými potravinami, ryžou či strukovinami.

Zaujme ťa: Tehotenská cukrovka: Spoznaj príznaky, kritické hodnoty cukru a správnu stravu, ktorou môžeš všetko zmeniť

diéta podľa znamenia zverokruhu

Na obed či skorú večeru si môžu pochutnať na diétnom mäsku a treba dodať, že pre Býkov je najlepšou prílohou zelenina, ideálne pripravená na pare. O Býkoch je známe, že nemajú radi mdlé chute. Preto je fajn zaradiť so svojho zdravého jedálnička správne koreniny, ktoré navyše chudnutie ešte viac podporia. Takouto vhodnou prísadou do pokrmov je napríklad kurkuma.

Ideálne chudnutie pre znamenie BLÍŽENCI (22.05. – 21.06.)

Ľudia v tomto znamení sú stále v pohybe. Jedlo si preto často doprajú „za pochodu“, čo nemusí byť tým úplne najšťastnejším riešením, a to najmä pri diéte. Netreba sa nechať zlákať fastfoodmi, ale radšej si pripraviť zdravé snacky so sebou na zahnanie toho najväčšieho vlčieho hladu (aj obyčajná nakrájaná zelenina či ovocie splní svoj účel).

Taktiež sa ako skvelá možnosť javí zdravé smoothie „do ruky“. A to napríklad na raňajky, keď jednoducho nestíhajú. Pokiaľ ste sa narodili v tomto znamení, mali by ste myslieť aj na takú základnú vec, akou je to, že pri obede či večeri sa sedí. Napokon jedlo nemožno len tak „zhltnúť“, ale dôkladne poprežúvať. Keďže pravdepodobne máte veľký energetický výdaj, zhadzovanie kíl by vám malo ísť pri dodržiavaní základov zdravého stravovania celkom rýchlo. Milí Blíženci, posaďte sa teda a vychutnávajte svoju zdravú porciu pokrmu. A tiež sa pokúste odolať chuti na sladké či slané pochutiny, a to predovšetkým vo večerných hodinách.

Chudnutie podľa znamenia RAK (22.06. – 22.07.)

Sústredenie sa na jedlo, jeho pomalé vychutnávanie a dostatok času určeného na konzumovanie – to sú základné zásady, ktoré by mali dodržiavať i Raci, pokiaľ chcú schudnúť, no neplatí to len pre diétny režim. Tieto pravidlá je dôležité dodržiavať vo všeobecnosti. Je však pravdou, že bez sústredenia sa na konzumáciu jedla a v rýchlosti sú toho do seba schopní nahádzať kvantum nielen Raci. Problémom pritom nemusí byť len množstvo jedla, ale aj jeho kvalita. Na ňu si treba dať špeciálny pozor. Radšej teda zjesť menej, ale kvalitné jedlo, z ktorého má telo i osoh a nielen prázdne kalórie. 

Ľudia v znamení Raka, ktorí už od mladého veku trpia nadváhou, by mali prehodnotiť, či stravovanie, ktoré majú nastavené možno už od detstva, je správne. Niektorí Raci hľadajú v jedle útechu a dokonca sa uchyľujú aj k tomu, že problémy takpovediac „zajedajú“.

Z uvedeného vyplýva, že prvým zásadným krokom ich diétneho plánu by malo byť uvedomenie si tohto podvedomého „plátania vnútorných dier“ jedlom a zároveň s tým treba urobiť rázny koniec. Pre istotu by nemali mať doma Raci v zásobe žiadne nezdravé pochutiny, aby ich to nelákalo, keď na nich prídu chute.

Tip od nás na podporu chudnutia TU > > >

zdravý životný štýl horoskop

Hviezdna diéta pre znamenie LEV (23.07. – 23.08.)

Odopieranie si slastí, pod ktoré patrí aj vychutnávanie si dobrého a možno aj kalorickejšieho jedla, je pre ľudí v znamení Leva tak trochu „proti srsti“. Je však v ich silách, aby sa prekonali, a to najmä v záujme lepšieho zdravia.

Nakoľko ich vie potrápiť kardiovaskulárny systém a cievy, mali by si dávať extra pozor na prijímanie zlých tukov. Práve preto treba vynechať obľúbené ťažké smotanové omáčky či majonézu. Pokiaľ patríte k tomuto honosnému znameniu, mali by ste sa okamžite zbaviť všetkých presolených pochúťok, ktoré si so sebou beriete na gauč k televízii. Namiesto nezdravých maškŕt si možno dať zopár orieškov, samozrejme, nesolených. No a namiesto gauča si radšej doprajte rezkú prechádzku prírodou. Levi, ak ste sa rozhodli pre redukčnú diétu, stavte na ryby, huby a veľa, veľa zeleniny. Pri varení zdravých jedál šetrite soľou a radšej si pre chuť doprajte nejaké zaujímavé korenie.

Chudnutie podľa znamenia PANNA (24.08. – 23.09.)

Panny mávajú väčšinou dobrý prehľad o zdravej strave a vedia, z čoho má ich telo najväčší prospech. Ak náhodou potrebujú, čo-to zhodiť, môžu pritom využiť svoju pedantnosť i schopnosť orientácie vo výživových tabuľkách. Pri diéte má napríklad aj také počítanie kalórií svoje opodstatnenie.

Panny, strážte si svoj celodenný príjem, ale vyvarujte sa tomu, aby ste výrazne schudli v krátkom časovom horizonte, máte totiž tendenciu k extrémom. Všetkého veľa škodí, takže nebuďte k sebe príliš prísne. Namiesto radikálneho obmedzovania sa v jedle radšej stavte na viac pohybových aktivít. A čo sa týka jedálnička, preferujte jahňacie či morčacie mäso a k tomu si doprajte veľkú porciu miešaného šalátu. Nebojte sa dopriať si aj ovocie. Ideálne také, v ktorom je dostatok magnézia, napríklad banány, figy či marhule.

Akú diétu by mali zvoliť ľudia v znamení VÁHY (24.09. – 23.10.)?

Cukor je pre Váhy veľkým lákadlom aj pohromou. Prvým krokom smerujúcim k zhadzovaniu nežiaducich kíl by teda malo byť vyhýbanie sa všetkým sladkým nápojom i sladkostiam. Pozor aj na cukor v bežných potravinách, napríklad taký bežne kupovaný džús či kečup obsahujú v sebe mnoho zbytočného cukru. Sacharidom v zemiakoch, ryži či chlebe však treba udeliť výnimku. 

Pitný režim by mala tvoriť čistá voda, ale aj bylinkové čaje. Niektoré z čajov taktiež trochu pomôžu s naštartovaním metabolizmu. Pri diéte by však mali Váhy myslieť nielen na dobrý pitný režim, ale aj na dostatok kvalitného spánku. Unavený organizmus si totiž „pýta“ viac cukru.

Neprehliadni: Ako prebieha zdravý spánok a ako si pomôcť so zaspávaním?

chudnutie pre znamenia zverokruhu váha

Tipy, ako sa dostať do formy pre znamenie ŠKORPIÓN (24.10. – 22.11.)

Toto rozporuplné znamenie má tendenciu k extrémom, a to aj v oblasti stravovania. Niekedy si vystačí o „chlebe a vode“ a inokedy si dopraje až nadmieru. Takéto skoky však telo nevníma veľmi pozitívne. Ak patríte k tomuto tajuplnému znameniu a chcete svoje okolie okúzľovať dokonalou líniou, musíte v stravovaní dodržiavať pravidelnosť a v neposlednom rade i vyváženosť.

 Pri výbere potravín nezabúdajte na dôležitú vlákninu. Obsahujú ju napríklad celozrnné výrobky. Z ovocia by ste mali preferovať to bobuľové, ktoré je úžasné napríklad v rannom jogurte. Áno, raňajky taktiež nevynechávajte. A čo s tým, keď vás prepadne chuť na sladké? V tom prípade siahnite po kvalitnej horkej čokoláde, ktorá má aspoň 70-percentný podiel kakaa.

Chcete dosiahnuť prílev energie, posilniť svoju imunitu, naštartovať myslenie, zharmonizovať cholesterol či podporiť správnu funkciu srdca a ciev? Stavte na komplexný výživový doplnok Trimyco. Obsahuje unikátnu kombináciu extraktov reishi, cordycepsu a hlivy ustricovej.

Ako sa s nadbytočnými kilami popasuje znamenie STRELEC (23.11. – 21.12.)?

Problémom ľudí v znamení Strelca môže byť nielen pri redukčných diétach to, že si dávajú až nerealistické ciele. Sú to jednoducho nenapraviteľní optimisti, ktorí idú za všetkým po hlave a nepripúšťajú si, že môžu robiť chyby. No a potom, keď ich ručička na váhe „prefacká“ a uvedie do reality, radšej so svojím snažením seknú.

Prvým krokom pri redukcii tuku je teda postupovať po malých krokoch a neustále sa motivovať. Napríklad fotkou z „chudších“ čias, ktorú je dobré mať „na očiach“. Strelci by s chudnutím nemali mať pri svojich činorodých aktivitách príliš veľký problém, treba sa však vyvarovať klasickým nástrahám, ktoré sa bežne objavujú v jedálničkoch. Je to predovšetkým nadmiera cukru, soli a nezdravého tuku. Už len zmena plnotučných či polotučných mliečnych produktov za nízkotučné bude mať ten správny diétny efekt. Takže aj malé kroky môžu viesť k vytúženému cieľu.

Ideálne chudnutie podľa znamenia KOZOROŽEC (22.12. – 20.01.)

Kozorožci niekedy robia z diéty vedu, no nemali by svoje kroky za chudou postavou zbytočne komplikovať. Rovnako nie je dobré držať sa diéty zameranej na jeden typ potravy. V strave by mala byť zachovaná rozmanitosť. Netreba zanevrieť ani na mliečne produkty a potraviny s obsahom zdravých sacharidov.

Kozorožci si však môžu dopriať v rámci detoxu vo väčšej miere zelenú zeleninu, ktorá svoje účinky „rozbalí“ naplno, a to napríklad v podobe smoothie. Pri zhadzovaní kíl pomôžu milovníkom všetkého štipľavého aj čili papričky, ktoré sa oplatí zakomponovať pri príprave jedla. Pozor na večerné vyjedanie chladničky!

ako schudnúť podľa znamenia diéta astrológia

Top diéta pre znamenie VODNÁR (21.01. – 19.02.)

Keďže Vodnári sú vo veľkej miere novátormi, s radosťou sa púšťajú aj do všelijakých noviniek na poli redukčných diét. Možno majú doma v zásobe aj nejaké tie pilulky a zázračné elixíry, ktoré im majú pomôcť pri zhadzovaní kíl. Toto všetko však nemusí mať ten správny efekt.

Výhodnejšie by bolo skôr zamyslieť sa nad svojím celkovým životným štýlom a zharmonizovať najskôr ten. Ideálnym spôsobom chudnutia je pre Vodnára inovácia klasických receptov, resp. ich výmena za modernejšie a fit verzie. Teda také, ktoré sú odľahčenejšie od nadbytočného tuku i cukru. Skúsiť sa im určite oplatí aj zdravé prílohy, ako je kuskus či pečená zelenina.

Tipy na chudnutie pre znamenie RYBY (20.02. – 20.03.)

Ryby si viac spájajú jedlo s emóciami, pri starostiach na jedlo buď úplne „zabúdajú“ a chradnú, alebo naopak v jedle hľadajú útechu. A práve emócie sú tým pravým kľúčom aj k efektívnej diéte pre Ryby, pokiaľ teda potrebujú zhodiť nejaké to kilečko. 

Potrebujú, aby bolo zdravé diétne jedlo, pozostávajúce najmä zo zeleniny a chudého mäsa, aj pekne naaranžované na tanieri. A pozitívne emócie do chudnutia dodá aj blízka duša, ktorá môže byť pre Ryby oporou pri spoločnej snahe zbaviť sa nadbytočných tukových vankúšikov. Pre podporu chudnutia netreba zabúdať na výdatný pitný režim a pohybové aktivity, pričom Ryby určite ocenia najmä jogu, ktorá im pomôže zharmonizovať telo aj myseľ.

Foto: Freepik

Pin It on Pinterest

Zdieľajte, ak sa vám u nás páči.

Pripravujeme pre vás ďalšie zaujímavé články.